Jumaat, 23 September 2011

DAPATKAN BONUS CELCOM



Tutorial cara nak dapat bonus lebih bonus



Semenjak saya dah buat bisness topup yang baru ni semakin banyak idea-idea baru datang.Mungkin sebab dapat komisyen tinggi sikit daripada dulu kot tu dapat anjakan paradikma.Semakin bertambah semangat nak cari side income lebih.huhuhu

Baru-baru ni saya ada perasan iklan celcom di TV tentang bonus topup

(kita akan dapat bonus bila topup banyak kali)
So sy pn call la careline celcom ..
Operator tu cakap syarkat celcom com memang ada buat promosi tu.
ni info yang sy dapat.

bonus jumlah tupup yang kita akan dapat kalau penggunaan melebihi jumlah berikut:
Rm50-rm150 dapat bonus topap 3%
Rm150-rm300 dapat bonus topap 5%
Rm300-keatas dapat bonus topap 8%


Saya rasa betul-betul happy hari tu.Lepas tu saya terus topup rm300 kt no celcom saya.Bila fikir balik rugi lah kalau topup je tepi x gunakan dan membazir la kalau nak habiskan.So saya buat share topup kepada custumer yg nk beli topup celcom rm10 keatas dan utk topup celcom rm10 kebawah saya guna topup dari

syrkat flexi (ini dulu skarang dh tukar)

Ni kiraan untung yg sy dapat:
Rm300/10= 30 x 0.50(caj celcom)  = rm15….ni jumlah caj 50sen dari celcom
Rm300 x 8% = rm24  ni duet bonus yang kita akan dapat dari celcom
Total duet untung bersih= rm24-rm15 = rm9
rm9 je nmpak sikit kan tapi cuba rm9 x 4 minggu =rm36

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit betul tak??

Jmlah bounus boleh dapat lagi banyak kalau lebih dari RM300.Sekian dan selamat mencuba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan